PS~~這邊是從我香港朋友那邊轉貼的!!廣東話翻譯還沒有空想~~大家就看看吧^^"

小狗的名字叫MELODY 簡稱MELO

人老左視力都會差D!!狗老左當然都會啦!!我家既MELO當然都唔例外!!佢視力好似一年比一年差!!

見悶悶地,不如幫MELO戴下眼鏡先!@@狗究竟有冇眼鏡既呢?不過白內障既佢...戴眼鏡都無用啦!!

我拎左我舊個副俾MELO戴!!!隻衰野又戴得幾鬼好睇BOR!!!

MELO: 又搞乜呀!!?


 

MELO: 唉!!又影...!!

(*用FX01影既)



MELO: 你知我老就俾我訓下啦,仲整鬼我!!

(*用FZ18影既)

arrow
arrow
    全站熱搜

    a1980nara 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()